25 Mart 2014 Salı

PERİŞAN KURABİYE

Bugün sizlere tatlı başlamak istedim.Ve hafta sonu günümde Saniye ablamdan yediğim kurabiye tarifini paylaşmak istedim.
Malzemeler:
1 bardak sıvı yağ
1 paket margarin
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
1 bardak pudra şekeri
1 bardak ceviz ve kuru üzüm
aldığı kadar un


Tüm malzemeler karıştırılarak kulakmemesi kıvamında hamur elde edilir.Pembeleşinceye kadar pişirilir.Üzerine pudra şekeri serpilerek servise hazır olur
AFİYET OLSUN...
Çekilişim için tıklayın...

8 yorum:

  1. Afiyet şifa olsun kurabiye çok severim..Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim hanife hanım...Tabiyki blogunuzu ziyaret ederim

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık ne zamandır uğrayamadım. Artık daha sık uğrarım.

    YanıtlaSil
  4. goncacım çok teşekkür ederim,,,

    YanıtlaSil
  5. merhaba,çok severim bu kurabiyeyi.takipteyim,bende beklerim...

    YanıtlaSil
  6. tabiyki blogunuzu ziyarette gelicem..

    YanıtlaSil
  7. tarifi yaptım çok güzel oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. rica ederim ne demekk.çok mutlu oldum

    YanıtlaSil