6 Mart 2014 Perşembe

KÜÇÜK BİR KAZA

Bugün çok dalgın dalgın dolanıyorum iş yerinde aklım arabanın kapısında.Sabahtan devlet hastanesine gittim yer bulmak için baya mücadelle ettim.Baktım karşı köşede yer var aman kapmasınlar hemen gideyim park edeyim diye uğraşırken arabanın sarsıntısıyla kendime geldim.Meğer diğer arabanın üzerine çıkmışım,kıpırdayamıyorum,kıpırtadıkça arabadan acayıp sesler çıkıyor.Neyse bir amcanın yardımıyla diğer arabadan kurtulup öne alabildim arabayı ama dışarı çıkıp arabanın görüntüsünü görmektende çok korkuyorum.Baktım olmuycak,korkunun ecele faydası yok dedim ve indim arabadan aman Allahım kapı yamulmuş hemde biri değil ikisi birden.neyseki çarptığım arabada bişey yok,randevumada geç kalıyorum çarptığım  arabanın önüne yanaştım girdim doktora.Doktor anlatıyor ama benim aklımda,'off eşime nasıl söyliycem,dünya kadarda masraf açıldı.vb..'düşünceler dolanıyor.
 Neyseki sonra biraz daha sakinleşmeye çalıştım,daha kötü sonuçlada karşılaşabilirdim.Kimseye bişey olmadı ee karşı arabada da bişey yok(küçük çizikleri saymazsak)Cana geliceğine,mala gelsin deyip olayı kapıycaz nabalım.

2 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım cana gelmesin kapılar düzelir eşin de sana bişey olmadığına şükreder eminim...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. evet canım en azından mala geldi ya başkasına bişey olsaydı,çok şükürAllaha

    YanıtlaSil