4 Haziran 2014 Çarşamba

KİTAP KARDEŞLİĞİNİ DUYMUŞMUYDUNUZ?

Merhaba arkadaşlar kitap kardeşliğini duydunuzmu bilmiyorum ama ben 1 ay öncesine kadar bilmiyordum.Meğer ne kadarda güzel bir olaymış.Kitap kardeşliği:birbirini tanıyan yada hiç tanımayan,aynı şehirde olsun olmasın birbirlerine seçtikleri kitaplar ve güzel atıştırmalık ve hediyeler koyarak koliledikleri cicileri birbirlerine yollamasıyla gerçekleşiyor.Benimgibi kitap kurdu olan biri nasıl bunu bilmez diye günlerce kızdım kendıme.
Hemen kendime kitap kardeşleri yaptım.Tam olarak 3 tane kıtap kardeşim var.

Bu arada baktım kitaplarım gitikçe çoğalıyor hemen kendime bir kitaplık satın aldımi


İşte bunlar benim ilk kitap arkadaşım ALEV arkadaşımın hediyeleri..Bukadar güzel bir duygu olucağını tahmin etmezdim.



Kitap seven arkadaşlarımı bir göreyim...Yazın bana

1 yorum:

  1. merhaba hanımefendi. bloğunuz ve yazılarınız çok güzel. akıcı ve kolay okunuyorlar. sanki sohbet tadında. duygularınızı çok güzel ifade ediyorsunuz gerçekten. umarım devam edersiniz yazmaya.

    YanıtlaSil