29 Ocak 2015 Perşembe

merhaba blogdaşlarım çok çok uzun zamandır yazamadım.uzun badireler atlattım.araya zaman girince blog şifremi kaybettim giremedim.
 Bu uzun zaman içinde işten ayrıldım Annem'in beyin tümörü ameliyatından sonra onunla daha uzun zaman geçirmem gerektiğini anladım.
 Ayrıca bu zaman içinde tüp bebek operasyonu geçirdim(dr lar bir problem olmadıgını söyledıklerı halde bebişim 3 yıldır olmuyordu) sanırım anneme kayayı taktığımdan dolayı yada kendımı bosvermısleğe adadıgımdandır hamile oldugumu öğrendim.İlk dr randevusunu sabırsızlıkla bekledim
.Dr randevusuna girdiğimde bir de ne görelim çifte kalp atışı aman tanrım 2 kat mutluluk.19.haftaya kadar geldik.cinsiyetlerimizin biri erkek birinede kesin olmamak kaydıyla kız demişti bir önceki haftaya kadar,son hafta gittiğimizde oda erkek olabilir dedi. :)
  Ben bir heyecanla tabi örgüye başladım sizlere yaptıklarımı zamanla paylaşıcam.tabiyki çok örnekli bişeyler beklemeyin çok acemiyim.
 Şimdilik bu kadar bloğuma tekrar kavuştuğum için mutluyum.

2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu blog canların grubunda gördün takibe aldım banada bekliyorum mutlaka :)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. günaydın hanımefendi, nasılsınız, yaptınız mı doğumunuzu?

    YanıtlaSil