22 Şubat 2014 Cumartesi

bursa maçından seçmeler

Dün aksam  Bursaspor maçındaydik hic okadar komik mac izlememistim.Yigenimin ısrarı üzerine ceza alan Bursaspor!u destek icin gittik.Ama bayanlarla mac izkemek biraz komikti tezauratlar cok tiz kullak yırtıcı bir ses. :) tam kotu bir tezaurat yapilmaya baslaniyor hemen bir oyun havasi aciyolar bayanlar birakiyor bagirmayi oynamaya baslaniyorlar. Tabi tezauratkar arada sacmaliyoo biz texsas tirubunundeyiz baktin kizkar texsas buraya diye bağırıyor:) kizkar huuu zaten biz texsastayiz, kimi nereye cagiriyosunuz.Yonetim istifa diyede bağırmadan olmaz dimi. :) hele hele Enes sahaya cikinca ciglik kiyamet gitti ozaman stadda ki yas ortalamasını tahmin etmek zor olmadi.Texsas' ı tam anlamıyla yasayamasakta güzel bir aksam gecirdik.

Bu görüntüyü'odam kireç tutmuyor' bestesiyle görüntülemek isterdim.Ama ne yzık kiiii :(

Tabi birde bekledik sporculara ūçlü cektirilsindiye ama ne yazık ki olmadı.Ben baya denedim sesim sanirim yeterli olmadi :)
Buda cikista altiparmaktan bir kare, davul zurna,oyunlar cikista daha cok eglence vardi.
Bir sonraki potta gorusmek uzere şimdilik benden bukadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder