26 Şubat 2014 Çarşamba

ETAMIN SECCADEM

Siyah etamin üzerine,iş orlonlarıyla işlenen görenlerin çok beğendiği benide gururlandıran seccadem :) Evlenmeden önce yapmıştım bu çalışmayı.


Karşıdan bakılınca çok zor gibi gözüksede,ben bu seccadeyi aslında çok kısa zamanda yapmıştım.altı ince elyaflanıp astarlandı.Modelinni aldığım arkadaşım kilim ve
2 kastık olarak yapmıştı.Sandığın önüne dekor olarak serilip 2 yastıkğıda sandığın üzerine koyayarak şık bir konbin yapılmıştı,ama benim yerim müsait olmadığı için bende seccade olsun dedim.


Modelini resimden kolaylıkla çıkarabilirsiniz.
HAYIRLI GÜNLER..

2 yorum:

  1. benimde var buna benzer birseccadem
    ellerine sağlık çok güzel olmuş
    üzerinde dualarının kabul olması duasıyla

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.Allah hepimizin duallarını kabul etsin.

    YanıtlaSil