11 Mart 2014 Salı

seccade modelli 2

Bugün sizlere etamin seccade modellerimi paylasnak istiyorum. Hepsi özenle, sevgiyle islenmistir.





İki modelde çeyizimden.Beyaz olan benim ilgimi daha çok çektiği için namazlarımı onda kılmayı tercih ediyorum.
Bugün grip olduğum için iki gün yıllık izinimden aldım ve evdeyim boş durmayayım dedim dolapların içlerini temizledim ve sizler için birsürü fotograf çektim yavaş yavaş sizlerle zamanım oldukça paylaşıcam..
Bir taraftan blogumu yazarken bir taraftanda annemin yaptığı eşimin hazırladığı profıtorulumu götürüyorumm. :))

2 yorum:

  1. tam izin olmuş dolap içi falan ama bizler öyleyiz raporluyken temizlik yaparız...
    seccadeler çok güzel üzerinde duaların kabul olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  2. evet canım izinliyken bile hep iş :) bize durak yokk

    YanıtlaSil