25 Mart 2014 Salı

ILHAM PERISI

Cumartesi günü çok sevdiğim ablalarımdan birtanesinde gündeydik.En sevdiğim günüm sanırım bu hem hoş sohbet hemde hepsinden ayrı ayrı elişi öğreniyorum.Allarazı olsun öğretmek için bana canla başla uğraşıyorlar,benimde her gösterdiklerinde içim kalıyor hepsini hepsini yapmak istiyorum.


Bu seccade Şükran ablamın ne kadar güzel değilmi? tığla örülmüş üzeri işorlonlarıyla işlenmiş.



Yeni sevdam keçe.Saniye ablamın çalışmaları alttaki resimdeki portföye bittim rengi çiçeği harika hemen kendimede yapıcam bir tane.Henüz monte edilmemiş çanta ama ben fotoraflamaktan geri kalmadım.

Bukadar çalıştık ve acıktık birazda yemek yiyelim dedik Saniye ablamın güzel ellerinle hazırladığı mamalardan yedik..

Şimdilik bukadar diğer postta görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder