28 Mart 2014 Cuma

SIZIN ICIN SECTIM

Bu hafta geçit özdilekteydim.Çok beğendiğim ve alamadığım cicilerin fotolarını sizler için çektim, bakalım sizde beğenicekmisiniz?


Bambu kek fanusları çok hoşuma gidiyorlar.
Soy ağaçları  şuanda kalabalık aile olmadığımız için illerde düşünüyorum  :)



Saatlerde antika görünümünde bayıldım ama evimin dekoru için çok klasık kaçtı.
Veee son olarakta bu çantada aklım kaldı,benim olmalısın dedim ama ne zaman karar veremedim :)

Anlıcağınız her beğendiğme bir kulup buldum ellerim boş ayrıldım alışveriş merkezinden..Sizce beğendiklerim nasıllar?

Bir sonraki postta görüşmek üzere....Sevgiyle kalın

2 yorum:

  1. Bende en çok ilk resmi beğendim
    tüm bayanların zaafı sanırım mutfak eşyaları
    çok şık görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Evet sanırım zaafımız çok severim mutfak eşyası alışverişi yapmayı...

    YanıtlaSil