22 Mart 2014 Cumartesi

ACEMİ TERZİ

Merhaba
Ben Necatibey kız meslek lisesi mezzunuyum dikişi okulda öğrenmiştim çatpat bişeyler biliyorum ama hiç geliştiremedim kendimi.Artık baktım olmuyor biraz biraz illerletmek istiyorum kendimi.
Bunlarda ecemi terzi olarak yeni aldığım kumaşlarım.

İlk önce krem rengi keten kumaşı aldım panço yapmak için.
Pembeli morlu şifon kumaş tunik yaparım diye planladım çok hoşuma gitti uçuş uçuşş
Leopar kumaşım penye uzun hırka görmüştüm,unutmamışım kumaşı görünce hemen aldım.
Son olarak tam kumaşları aldım çıkıyorum mavi üzerine siyah dantel penye kumaşı görünce hemen vuruldum onuda almadan çıkamadım.kumaşımla yarı kıloş etek planladım.Bugün eteğimi kestim pazartesi dikicem biter bitmez hemen sizinle paylaşıcam.


Terzi mankenimde gelince inşallah provalarım daha kolay olucak.
Bunlarda açan menekşelerimmmm.
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder