21 Mart 2014 Cuma

NASIL KAPANDIM

MERHABA...
 Daha ilk zamanlar yazman gereken gecikmiş bir postu paylaşmak istiyorum.Nerden başlayacağımıda pek bilemiyorum.. :)
 Aslında kapanmayı nezamn istemeye başladımhiç hatırlamıyorum.Ansızın oldu 1 ay önce sen birdaha ki ay kapanıcaksın deseler hiç inanmazdım çünkü istemiyordum,bana uzaktı.Yanlış anlaşılmasın tabiyki kapanma isteyim vardı ama uzakkk.Hep düşüncem illerdeydi,zamannı olmayan illerde.Ailem kapalı ama annem babam bana hiç kapan demedi çünkü kapanmayacağımı biliyorlardı.Evlendikten sonra eşim 1 kere sordu 'nezaman kapanıcaksın diye'verecek kesin cevabım yoktu.

 Kapanmak beni korkutuyordu.Sanki hayatım kısıtlanıcakmış,boyut atlıcakmışım gibi geliyordu.Kimse beni beğenmicekmiş gibi geliyordu.Ahh cahillik ahh....
 2013 haziran ayında kendimi kapalı kıyafetler bakarken buluyordum hep ve aklımda hep bir ses ŞİMDİYE KADAR ALLAH İÇİN NE YAPTIN? Oses kulağımda çınladıkça kafandaki soru işaretlerine cevap buldum.
 Ve artık kesinlikle kara vermiştim kapanıcaktım.Heyecanlıydım.Eşime söyledim şaşırdı eminmisin dedi,sevindi.Ama sonrun vardı 15 gün sonra tatil organızasyonumuz vardı daha önceden yaptığımız.Güvenemedim açık olarak gidicektim ve bu arada durmadım hep kıyafetler almaya başladım kendime.Tatille giitik geldiğim  ilk gün kapandım.Bütün gardırobumdaki bütün açık kıyafetleri bir hayır kurumuna yolladım.
 İş yerinde ilk gün bir şok yaşandı. İnsanlara cevap vermek beni yordu ve üzdü.
-aa neden kapandın daha gençsin illerde kapansaydın dendi
-sen yapamazsın açıllırsın dendi
-Hatta abartıp akpartilimisin diyen ille oldu

 Aileme gelince kapanıcağımdan kimseye bahsetmemiştim.Kayınvalıdemı ınandırmak için 2 saat uğraştık.Şaka yaptığımı şimdi örtüyü çıkarıcaksın deyip durudu.Babamsa beni tanımadı komşu sandı halhatır sormaya başladı :)

 Kapandıktan sonra rüyalarımda sık sık kendimi açık olarak dışarı çıktığımı gördüm.Hatta rüyamda nasıl olsa benı acık görduler bırdaha örtmesemde olur dıyordum.bu rüyaları çok fazla gördüm.
 1 Temmuz 2013 ten beri kapalıyım hiç pişman olmadım.
 Rabbim içinde isteği olupta kapanamayanlara hayırlısıyla nasip etsin.İçinde isteği olmayanlarada tez zamanda içine sindirsin.Kapanmak çok güzel bir duygu,Allah bütün müslüman bayanlara kapanmayı,bu duyguyu tatmayı  nasip etsin
 SEVGİLER...















1 yorum: