20 Mart 2014 Perşembe

HERKES ÇEKİLİŞ YAPIYOR BENİM NEYİM EKSİK :)

Baktım herkes çekiliş yapıyor bende blogumu tanıtamıyorum bende sıvadım kolları bugün ama hediyeler o mu olsa,bumu olsa karar veremiyorum.Kafamda azçok bişeyler tasarlamaya başladım.Tez canlıyım ben istiyorumki hemencik benimde çok izlemeye alanım olsun sonra diyorumki dur daha dün bir bugün iki uğraş diyorum daha yaptığım hobilerimi fotoraflayıp paylaşamadım.
yarın çekiliş için seçtiklerimi fotoraflayıp cumartesi engeç sizlerle paylaşıcam.

heyecanla çekiliş için alışveriş yapmak istiyorum.

ÇEKİLİŞTE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

2 yorum:

  1. hayırlı olsun canım bu aralar blogların okuma listesine ekle ile izleyiciler gadgıt larında sorunlar var eklemek isteyen de ekleyemiyordur.Düzeldiğinde mutlaka artacaktır izleyicilerin.çekilişini merakla bekliyorum sayfamda hemen paylaşmak için...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ezem hanım ilginiz ve açıklamanız için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil