12 Şubat 2014 Çarşamba

   بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
Öncelikle blogumu ziyaret edip,yazımı okumakta olan siz sevgili okurlarıma hoşgeldiniz diyebilirmiyim? HOŞGELDİNİZZ...
 Blogumun adı AŞKA DAİR HERŞEY 'HEYY AŞKK' burda herşeyden biraz bulabileceksiniz; tesettür moda,gezi,yemek tarifleri,hobi vb...
 Sizlerle hayatıma dair herşeyden AŞK tadında biraz biraz paylaşıcam.umarım seviceğiniz ve seviceğim şeylerle burda olucam.şimdi nerden çıktı bu blog fikri diyebilirsiniz.Sanırım bir arkadaşın bloguna imrendim(blogu söylemem bende kalsın)çok güzel paylaşımlar yapmış tebrik ettim,imrendim,ben niye yapamayayım dedim ve kolları sıvadım.size içimden geçenleri yazmakla başlayayım dedim.
 Ben MERVE 3 senelik evliyim.Bir tekstil firmasında planlamacılık yapıyorum.Asıl mesleğim moda tasarımcılığı.Hayalimdeki meslekse evhanımlığı.. :) Sosyal paylaşıma facbook üzerinden AŞK MUTFAĞI adlı sayfayla yemek tariflerimi paylaşarak yapmaya başladım.
 7 ay önce kapandım.9 ay önce biri bana sen kapanıcakmısın dese bu soruya nasıl cevap verirdim acaba? orta yaşlarda belki diyebilirdim.ama ben zaten orta yaşlara gelmiştim.(tam 1 ay sonra 29 yaşıma giriyorum)neyden,kimden etkilendim nasıl oldu tam olarak hatırlamıyorum ama 7 ay önce son açık tatillimi(jübilemi) yaptım.Tatilden döndüğüm gün kapandım, çok mutluyum kapalı olmaktan.ALLAH isteyen herkeze nasip etsin.
 Boş zamanlarımda mutfakta uğraşmasını farklı lezzetler çıkarmasını seviyorum ve tabiyki yemesenide o yüzden hep kilolarla başım dertte evlendıkten sonra 22 kılo aldım.(Tabiyki evlenirkende safinaz gibi değildim)Şimdi vermekle uğraşıyorum.Başka neler yaparsın dediğinizi duyar gibiyim.Filografi sanatıyla uğraşıyorum,ahşap boyama yapıyorum,keçe sanatıyla uğraşıyorum ve son gözdemde cam boyamaya el attım.
herşeyden biraz var bende. :)  vee tabiyki gezmeyi farklı yerler keşfetmeyi çok seviyorumm..
  Zaman ayırıp beni tanıdığın için sana TEŞEKKÜR EDERİM.

4 yorum: