15 Şubat 2014 Cumartesi

EN bi sevdiğim gün Cumartesi tatilin 1. günü :)
Bu sabah erkenden kendimi yollara attım Carrefour daydım kahvaltımı yaptım,alışverişe başladım.Uzun zamandır alışveriş yapamıyordum bu bana çok iyi geldi.Yanlız olunca alışverişimi daha iyi yapıyorum ben,özgürce o mağazadan o mağazaya girip kimse bana engel olmadan deli gibi gezebiliyorum.Eeee erken saatlerde kimsede olmuyor buda bana ayrı bir keyifveriyor.Alışveriş merkezinden çıkıp kendimi İhsaniye pazarına atıyorum.Saattin illerlemesiyle pazar kalabalık.Ama ben bu sefer kendime bişeyler bulabiliyorum.Pazardanda kendime 2 kazak 1 çanta alarak ayrılıyorum.

Eve dönüş.Yorgun ama aldıklarımı deneyerek yorgunluğu unutuyorum.

Aldığım kıyafetleri kombin yaparak sizinle paylaşıcam illerde.

Uzun zamandır almak istediğim kitaplara kavuştum.Elimdeki kitabı çabucak okuyup biran önce başlamam lazım.

Hee ayrıca kocamın sevgililer günü hediyesini sizlerle paylaşıcaktım.
Yine bana spor bir takım almış,ben klasik dedikçe sporda diretiyor.Laf aramızda spor kıyafette kendimi daha rahat hissediyorum.
Bir sonaki postumuzda görüşmek üzere.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder